CROMWELL 1200
Wil je niet op dezelfde oude moto rijden, degene die je overal ziet? Met de nieuwe Brixton Cromwell 1200 kun je in old school-stijl rijden op een geheel eigen manier. Omdat dit de motor is die een van de hongerigste opkomende namen uit de motorsport in de zwaargewichtarena lanceert. En we zijn niet van plan om stilletjes een stap verder te gaan. De Cromwell 1200 levert het soort geweldige prestaties dat zijn mannetje staat, en meer, tegen de beste in zijn klasse.
Laat je dus niet misleiden door die klassieke lijnen en retro-kenmerken. Het is misschien iets moois, maar de Cromwell is ook een bruut. Hier krijgt u het volledige overzicht van wat de nieuwe Cromwell drijft. Dus als u op zoek bent naar iets anders, neem dan eens een kijkje en ontdek waarom dit iets voor u zou kunnen zijn. Vind je het leuk wat je ziet? Er zit maar één ding op: een proefrit boeken, opzadelen en gas geven.
MOTOR
1222 cc cilinderinhoud. De watergekoelde tweecilinder in lijn produceert 83 pk bij 6.550 tpm en maar liefst 108 Nm koppel is al beschikbaar bij 3.100 tpm. In de motor met 8 kleppen werken Mahle-zuigers en in de zesversnellingsbak een FCC-anti-hopping-koppeling. En wat er uiteindelijk uit komt is puur rijplezier en een rijk geluid dankzij de 270° krukas-offset.
TFT-DISPLAY
Alle relevante gegevens zijn netjes gerangschikt op het klassieke ronde TFT-display. In de ECO-modus domineert de snelheidsmeter, in de Sport-modus de toerenteller. Een praktisch detail: een discrete USB-poort aan de zijkant.
Technische kenmerken
Motor | 1222cc 2cil Watergekoeld EFI Euro5 |
Cylinderinhoud (cc) | 1222 |
Vermogen (pk) | 61 kW / 83 HP / 6550rpm |
Koppel (kw) | 108 Nm / 3100rpm |
Versnellingen | 6 |
Voorband | 100/90-18 Pirelli Phantom |
Achterband | 150/70-17 Pirelli Phantom |
Zithoogte (cm) | 800 |
Tankinhoud (l) | 16 |
Drooggewicht (kg) | 235 |
Bereik (km) | None |
Prijs (inclusief BTW) | 10999 EUR |